دانلود فایل cleo و اموزش نصب مد برای gta 5

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ابتدا فایل cleo را از لینک زیر دانلود کنید

لینک دانلود: دانلود cleo

سپس آن را باز کنید

در این محل next را میزنیم

در این مکان محل نصب بازی را قرار میدهیم جایی که آن را نصب کرده ایم

و بعد منتظر میمانیم تانصب شود

پس از نصب که خط سبز پر شود و عبارت completed نمایان شود دکمه ی close را میزنیم

حالا به سراغ نصب مد میرویم 

قسمت هایی ک باید مد در gta3.img نصب بشه رو من در یکی دیگه از موضوعات قرار دادم 

خب ولی مد ساده ک فقط کپی پیست هست با توجه به پسوند انها که اخرش مشخص هست

مدهایی که دانلود میکنید اگر فرمت fxt. بود در پوشه ی cleo_text

و اگر فرمت cs. یا خود cleo. بود در پوشه ی خود cleo قرار میگیرد

مشکلی بود در نظرات و ایمیلم در خدمتیم

تلگرام:gamerweb@


تعداد بازدید از این مطلب: 60948
بازدید : 60948

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1396/7/22/6 - - گفته است :
باسلام من یک فروشگاه اینترنتی دارم دنبال 2تا ادمین واسع قسمت جی تی ای می گردم که می تونن کسب درامد هم کنند. سایت:softms.4kia.ir ایمیل جهت هماهنگی:amin.65kerimi@gmail.com

/weblog/file/img/m.jpg
علیرضا در تاریخ : 1396/5/31/2 - - گفته است :
سلام عالی بود دمت گرم

/weblog/file/img/m.jpg
علیرضا در تاریخ : 1396/3/16/2 - - گفته است :
سلام
من مود که نصب می کنم بازی خراب میشه و اجرا نمیکه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









ایا از فعالیت سایت راضی هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید درصورت خرابی لینک ها به جیمیل یا اکانت ادمین یا تلگرام مدیر گزارش دهید باتشکر
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به gamer web مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر